دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید پمپ آب پنتاکس

چرا به پمپ آب پنتاکس احتیاج دارید؟


پمپ های آب پنتاکس ابزاری مفید برای انواع کارهای مسکونی ، سبک تجاری و کشاورزی است. پمپ آب پنتاکس برای موارد زیر ایده آل است:

تخلیه آب از زیرزمین.
تخلیه و پر کردن استخر ، حوضچه یا وان گرم شما.
تخلیه مناطق کم عمق سیلاب.
اهداف آبیاری برای آبپاش های کشاورزی یا چمن زنی.
توزیع کود و سموم دفع آفات.
کارهای مختلف دیگری از جمله اهداف ساختمانی

چگونه می توانم برای نیازهای خود پمپ آب پنتاکس مناسب انتخاب کنم؟


هنگام خرید پمپ آب پنتاکس موارد مختلفی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. تمام پمپ های آب پنتاکس در ظرفیت تخلیه (GPM) ، بالابر مکش عمودی و حداکثر بالابر سر اندازه گیری می شوند.

ظرفیت تخلیه GPM میزان سرعتی است که آب از منبع به نقطه تخلیه جریان می یابد و در گالن ها در دقیقه اندازه گیری می شود. این نیرو را برای حرکت سریع آب فراهم می کند.

عمودی مکش آسانسور فاصله عمودی از منبع آب تا پمپ است. این برای تخلیه زیرزمین یا حوضچه عمیق مهم است.

Maximum Head Lift ارتفاع کل از منبع آب تا مقصد یا نقطه زهکشی است. این قدرت انتقال آب از مسافت را فراهم می کند.

مشاهده لیست قیمت محصولات پنتاکس در لینک روبرو : پنتاکس

انواع پمپ ها در دسترس هستند


پمپ های انتقال / پاک کردن آب – پمپ های انتقال برای آبگیری وان یا حوضچه باغ شما ایده آل هستند. علاوه بر این ، می توان از آنها برای تخلیه مناطق کم آب و کم آب و برای پاشش چمن استفاده کرد. این نوع پمپ ها پنتاکس برای پمپاژ آب شفاف ساخته شده اند و باید بدون زباله باشد. اگرچه آنها می توانند مواد جامد کوچک را تا 25/0 اینچ کنترل کنند.

پمپ های نیمه جامد – پمپ های نیمه جامد پنتاکس تمایل به ویژگی های مشابهی برای انتقال پمپ ها دارند به جز اینکه آنها قادر به کنترل مواد جامد کوچک از 25 تا 75/0 اینچ هستند. پمپ های نیمه جامد برای تخلیه استخر شما یا از بین بردن آب از زیرزمین مناسب ترین هستند.

پمپ های زباله – پمپ های زباله قادر به عبور مواد جامد از 75/0 به 2 اینچ هستند و برای مصارف تجاری و کشاورزی استفاده می شوند. به طور معمول این پمپ ها برای آبیاری ، برای تخلیه مناطق سیلاب کوچک یا استفاده در یک سایت ساختمانی استفاده می شوند.

پمپ های فشار قوی – پمپ های فشار قوی پنتاکس به گونه ای طراحی شده اند که فشار بیشتری را در حجم کمتری ایجاد کنند. این به دلیل توانایی این نوع پمپ در انتقال آب در مسافت های طولانی ، برای بازارهای مزرعه کشاورزی و سرگرمی ایده آل است.

نکات ایمنی: در آنجا مراقب باشید

درباره خدمات بپرسید


یک پمپ آب پنتاکس به درستی نگهداری شده ، عملکرد بهینه را برای سالها فراهم می کند ، بنابراین خرید از یک فروشنده خدمات یک مزیت بزرگ است.

مانند تمام محصولات Briggs و Stratton ، پمپ های آب پنتاکس ما توسط بزرگترین شبکه خدمات آمریکا پشتیبانی می شوند. در صورت نیاز به کمک ، Briggs & Stratton مراکز تعمیر گارانتی را در سراسر کشور مجاز کرده است. یک فروشنده را در نزدیکی خود پیدا کنید.

GLOSSary
سانتیمتر مکعب (سی سی) – واحد اندازه گیری برای جابجایی موتور ، که به تشخیص اندازه نسبی آن کمک می کند.

GPM – واحد اندازه گیری جریان آب ، همانند “گالن در دقیقه”.

سر – اصطلاحی که برای توصیف فشار استفاده می شود.

پروانه – قسمت متحرک پمپ پنتاکس که به موتور متصل است. با چرخش این آب ، آب به مرکز پروانه می رود و به درون ونها می رود. سپس با چرخش پروانه توسط نیروی گریز از مرکز به بیرون پروانه منتقل می شود.

مهر مکانیکی – آب را درون پمپ نگه می دارد. این یک مهر و موم دو تکه است. یک قطعه با پروانه در حال حرکت است و قطعه دیگر لوازم التحریر است و شافت را محاصره می کند. این دو قطعه به هم فشار داده شده و مهر و موم ایجاد می کنند تا آب از آن خارج نشود.

OHV – همان “دریچه سربار” ، روشی بهبود یافته برای کنترل شیرهای اگزوز و ورودی در موتورهای احتراق داخلی.

PSI – واحد فشار ، همانند “پوند در اینچ مربع”.

RPM – همان “انقلاب در دقیقه” میزان چرخش (چرخش) یک موتور در یک دقیقه انجام می شود.

خود مقدماتی – توانایی پمپ در ایجاد خلاء جزئی با پاکسازی هوا از شیلنگ ورودی و پوشش پمپ. برای شروع فرایند اوایل ، نیاز به اضافه کردن آب به پوشش پمپ است.

تنظیم شیم – واشرهای فلزی کوچکی بین شافت و پروانه وجود دارد. این پروانه ها را برای بهینه سازی کارآیی در پمپ به حجم بیشتری نزدیک می کنند. این شکاف معمولاً 0.6-1 میلی متر است.

دریچه جانبی – نوعی از موتور احتراق داخلی است که از یک سرسیلندر نوع معمولی “L” با شیرهای اگزوز و ورودی در کنار موتور استفاده می کند.

سر مکش – آیا فاصله عمودی از بالای آب تا مکش پمپ (دقیق بودن پروانه دقیق) است.

گشتاور – واحد اندازه گیری نیروی پیچش فوری مورد نیاز برای چرخاندن پمپ. نیروی عقلانی که آب را پمپاژ می کند ، اندازه گیری می کند. اندازه گیری شده در فوت-lbs. طبق استاندارد های SAE J1940.

سر کل – آیا ارتفاع عمودی از بالای آب تا تخلیه پمپ است.

بتن ریزی – بدنه پمپ قبل از اجرای پمپ پنتاکس باید از آب پر شود. پمپ ها به عنوان اولیه ترجیح نامیده می شوند زیرا نیازی به شلنگ مکش نیست که قبل از استفاده از آب پر شود – پمپ هوا را از شیلنگ مکش تخلیه می کند. چشم پروانه همیشه باید زیر آب باشد یا پمپ کار نکند ، بنابراین بدنه پمپ قبل از شروع پمپ باید از آب پر شود.

WP – همان “پمپ آب”.

مشاهده لیست قیمت محصولات پنتاکس در لینک روبرو : پنتاکس